
ZAMÓWIENIA I ZWROTY
1. Czy wysyłacie zamówienia za granicę Polski?
Tak, jest możliwość wysyłki Twojego zamówienia poza granicę Polski do każdego kraju znajdującego się w UE. Wysłka zagraniczna może wiązać się z dodatkowymi kosztami dostawy.
2. Czy możliwe jest dokonanie zwrotu mojego produktu?
Tak, klient ma prawo zwrócić zamówiony przez siebie produkt do 14 dni od odebrania przesyłki. Produkt nie może mieć żadnych śladów użytkowania i powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu. Aby uzyskać więcej informacji na ten temat przejdź do zakładki Zwroty i reklamacje.
3. Jak złożyć zamówienie?
Aby dowiedzieć się jak złożyc zamówienie przejdź do zakładki Jak kupować?
4. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, jest możliwość złożenia zamówienia przez telefon. Nasz konsultant odbierze od Ciebie zamówienie i przekaże je do realizacji. Udzieli Ci również wszystkich niezbędnych informacji, np na temat płatności. Aby dokonać zamówienia telefonicznie, skontaktuj się z nami pod numerem +48575359600 w godzinach pracy, tj. 8-16 od poniedziałku do piątku. Przed wykonaniem połączenia przygotuj informacje na temat produktów które chcesz zamówić.
5. Czy mogę anulować moje zamówienie?
Tak. Jeżeli zamównienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji skontaktuj się z nami drogą mailową w celu anulowania swojego zamówienia. Czekamy pod adresem: hello@boskvo.pl
6. Czy mogę dokonać zmian w moim zamówieniu?
Tak. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji możesz dokonać zmian. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod nr telefonu: +48575359600 lub mailowao pod adresem: hello@boskvo.pl
7. W jaki sposób mogę dokonać płatności?
Chcąc spełnić oczekiwania naszych klientów wprowadziliśmy wiele dogodnych sposobów opłacania zamówień.
8. Czy mogę kupić biżuterie stacjonarnie?
Nie ma możliwości zakupu biżuterii BOSKVO w sposób stacjonarny. Sprzedaż odbywa się w formie online na stronie sklepu lub drogą telefoniczną pod nr telefonu: +48575359600
9. Co mam zrobić jeżeli mój produkt przyszedł uszkodzony?
Jeżeli zdarzyło się, że produkt został uszkodzony podczas transportu skontaktuj się z nami mailowo pod adresem hello@boskvo.pl. Nasz konsultant dołoży wszelkich starań aby pomóc Ci rozwiązać ten problem.
10. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Złóż zamówienie do godziny 14:00, a zostanie wysłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia są wysyłane od poniedziałku do piątku. Czas oczekiwania jest uzależniony od formy wysyłki którą wybierzesz. Zamówienia wysyłane na teren Polski powinny dotrzeć do Ciebie w 3-5 dni roboczych.
11. Czy mogę śledzić status mojego zamówienia?
Tak, aby śledzić status twojego zamówienia przejdź do Panelu klienta. Dodatkowo każdy klient otrzyma informacje na temat swojego zamówienia na maila, którego podał w trakcie zakupu.
12. Czy mogę uzyskać pomoc w doborze biżuterii?
Jeżeli masz problem w doborze odpowiedniej biżuterii nasz konsultant z chęcią Ci doradzi. Czekamy na wiadomości od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
13. Czy mogę dokonać zakupu na raty?
Nie, w naszym sklepie nie ma możliwości rozłożenia kwoty na raty.
KONTO
1. Czy aby dokonać zakupy muszę posiadać konto użytkownika?
Nie jest to konieczny wymóg. Możesz dokonać zamówienia wybierając opcję Kup jako gość. Zachęcamy jednak do posiadania konta na stronie naszego sklepu.Otrzymasz liczne dodatkowe korzyści:
- podgląd statusu realizacji zamówień
- podgląd historii zakupów
- brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach
- możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych
2. Co jeśli zapomniałem hasła do konta?
Jeżeli zapomniałeś hasła do konta skorzystaj z procedury odzyskiwania hasła. Kliknij w przycisk Nie pamiętasz hasła? i postępuj zgodnie ze wskazówkami.
PRODUKTY
1. Z jakiego rodzaju materiału wykonane są wasze produkty?
Biżuteria BOSKVO wykonana jest z najwyższej klasy materiałów. Nasze produkty stworzone zostały ze Srebra próby 925 oraz stali chirurgicznej. Chcąc uzyskać więcej informacji na temat konkretnego produktu przeczytaj dołączony do niego opis.
2. Czy wasza biżuteria zawiera nikiel?
Biżuteria BOSKVO została wyprodukowana z najwyższej klasy materiałów. Nasze produkty nie zawierają szkodliwych dla skóry substancji, takich jak np. nikiel. Alergicy oraz osoby posiadające wrażliwą skórę nie muszą obawiać się o niepożądane reakcje skórne.
3. Czy do biżuterii dołączone jest specjalne pudełeczko do jego przechowywania?
Tak, biżuteria BOSKVO pakowana jest z największą starannością. Każdy produkt zapakowany jest w osobne pudełeczko chroniące go podczas wysyłki. Pudełeczko można również wykorzystać jako szkatułkę do jego przechowywania.
4. Czy kamienie w waszej biżuterii są prawdziwe?
Nasz skelp oferuje zarówno biżuterię z kamieniami naturalnymi, jak również syntetycznymi. Każdy produkt posiada swój unikatowy opis z wyraźnym zaznaczeniem charakteru ozdoby oraz użytych materiełów.
______
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące cię pytania napisz do nas wiadomość. Czekamy pod adresem hello@boskvo.pl Nasz konsultant pomoże Ci rozwiać wszelkie wątpliwości.